دوره و شماره: دوره 8، شماره 3، 1402 

Original Article

دیدگاه معلمان و دانش آموزان زبان انگلیسی نسبت به آموزش مجازی: تحلیل کیفی مزایا، چالش ها، جهت گیری های آینده و اثربخشی

صفحه 1-38

10.22034/efl.2023.386414.1228

سارا مظفری؛ افسانه غنی زاده؛ سیده مینا حامدی


جوانب مثبت و منفی آموزش آنلاین: دیدگاه معلمان و زبان آموزان ایرانی

صفحه 39-60

10.22034/efl.2023.342881.1167

بهاره خزاعی نژاد؛ سعیده یساری زارع


آموزش از راه دور در شرایط اضطراری در دبیرستان‌های روستایی در دوران همه‌گیری: بررسی شیوه‌های تدریس و ارزشیابی توسط معلمان زبان انگلیسی

صفحه 61-84

10.22034/efl.2023.393714.1244

سپیده میرزاده رهنی؛ سیده فهیمه پارسائیان


مطالعه کیفی هویت حرفه‌ای و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی در فضاهای مشترک مجازی

صفحه 85-110

10.22034/efl.2023.390412.1235

امیر قاجاریه؛ نرگس سردابی؛ نسترن میرحسینیان


تأثیر Nicenet بر یادگیری ساختارهای گرامر در نوشتن: مورد زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی متوسط

صفحه 111-136

10.22034/efl.2023.403665.1251

الهام تیزچنگ؛ هومن بیژنی؛ سلیم سعید بنی ارابه؛ ویدا پیر محمد لو


دیدگاه کارشناسان زبان انگلیسی ایرانی نسبت به برنامه ی آماده سازی معلم زبان انگلیسی مبتنی بر آموزش انتقادی بر پایه ی فناوری

صفحه 137-155

10.22034/efl.2023.407744.1258

زهرا صباغ زاده؛ ندا فاتحی راد؛ لیلا انجم شعاع